Автоматизація бухгалтерського обліку

Програма для ведення бухгалтерії

бухгалтерия программаПрограми автоматизації бухобліку - системи, необхідні для автоматизації та ведення бухгалтерської документації на підприємствах. Програма виконує наступні функції:

  • веде план бухгалтерських рахунків;
  • типові операції, проводки і методи розрахунку сум проводок;
  • таблицю всіх працюючих співробітників;
  • бухгалтерські проводки;
  • довідник всіх клієнтів;
  • інші довідники, які визначаються користувачами;

Переваги автоматизації бухобліку:

Програма може сформувати всі необхідні бухгалтерські документи, показати їх, роздрукувати звіт. Вони можуть враховувати плановані і вже проведені операції, а також:

  • журнал-ордер і відомість по конкретному рахунку або групі рахунків;
  • картку з виконаними операціями за рахунком за конкретний інтервал дат;
  • оборотний баланс;
  • головну книгу з будь-якого рахунку або групі рахунків;
  • довільні звіти за спеціальним шаблоном;
  • інформацію по конкретному списку (план рахунків, проводки, журнал проведених та інших документів і т.д.).

Програма для ведення бухгалтерського обліку доступна до скачування безкоштовно в пробної версії.



Що ще вміє програма з бухгалтерського обліку?

1. Система наділена продуманим інтерфейсом, в який входять гарячі клавіші;
2. Настроювані механізми експорту даних забезпечують зручну стиковку з більшістю програм.
3. Для успішної автоматизації, наша бухгалтерська програма має гнучкий механізм настройки звітів;скачать бухгалтерскую программу
З програмою йде великий комплект шаблонів-звітів для оборотного балансу, друку журналів-ордерів і декларації про прибуток з усіма додатками;
Всі ці шаблони можна за бажанням змінити і навіть створити свої.
4. Софт для бухгалтерського обліку має функцію зберігання інформації
Ви можете створити резервні копії важливої ​​інформації;
Організація самої бази даних не передбачає спеціальних архівних таблиць, що дозволяє істотно поліпшити оперативність отримання аналітики по рахунку, групі рахунків, контрагенту за будь-який період (місяць, рік).
У випадках відмов обладнання і збоїв, вся база даних легко відновлюється.
5. Пошук і обробка
У нашому ПО для бухгалтерії реалізовані можливості пошуку і позначки документів по заданих параметрах.
Задіяні механізми пошуку по всіх довідниках;
Реалізовано можливості групової обробки документів (створення, проводка, відкат, видалення).

Залишились питання? Напишіть нам!