Ціни на супровід комплексів ПЗ

1. Стандартний супровід комплексів "Стиль"

Виконується для користувачів типових програмних продуктів на базі комплексу "Стиль" згідно з цінами, наведеними нижче:


Разові роботи з супроводу комплексів "Стиль" (UAH / год)


Послуги гарячої лінії (телефон, е-mail) 6 міс.

6 місяців

480 UAH

Послуги гарячої лінії (телефон, е-mail)

12 місяців

960 UAH

Від 2-х до 4-х годин на теріторії замовника

160 UAH

Від 4-х до 8-и годин на теріторії замовника

150 UAH

Від 8-и до 16-и годин на теріторії замовника

130 UAH

Більше 16-и годин на теріторії замовника

110 UAH

Разові роботи з супроводу комплексів "Стиль" (функції)


Введення НСІ для комплексу "Стиль"

(за 100 позицій)

150 UAH

Введення документів для комплексу "Стиль"

(за 100 позицій)

75 UAH

Створення нового типу документа

400 UAH

Зміна функціоналу існуючого типу документу

200 UAH

Створення нового шаблону звіту

300 UAH

Зміна існуючого шаблону звіту

150 UAH

Створення нового шаблону імпорту документів

300 UAH

Зміна існуючого шаблону імпорту документів

150 UAH

Тестування і відновлення інформаційної бази комплексу "Стиль"

750 UAH

2. Авторський супровід комплексів "Стиль"

Виконується тільки для користувачів індивідуальних програмних продуктів на базі комплексу "Стиль", що уклали договір на авторський супровід, що включає:

  1. Випуск нових версій програмного комплексу "Стиль" з урахуванням побажань замовника.
  2. Робота фахівців ЧФ "Енігма софт" з налаштування та адаптації програмних продуктів "Стиль" з урахуванням змін чинного законодавства та специфіки діяльності підприємства (Х годин на місяць).
  3. Час виконання робіт - у графіку замовника (не більше 1-3 робочих днів з моменту подачі заявки замовником).
  4. Супровід установки нових версій комплексу "Стиль" на технічних засобах замовника фахівцями ПФ "Енігма Софт" з імпортом всіх даних замовника з попередніх версій програмних продуктів "Стиль".
  5. Безкоштовне надання ліцензій до нових версій супроводжуваних програмних продуктів "Стиль".
  6. Гарантований розгляд побажань замовника щодо поліпшення роботи супроводжуваних програмних продуктів "Стиль".
  7. Послуги гарячої лінії для персоналу замовника (телефон, е-mail).
  8. Ремонт і відновлення даних замовника, пошкоджених внаслідок апаратних збоїв.