Інформатор банку

Комплекс «Стиль» - Інформатор Банку

Програмний комплекс «Стиль» - Інформатор банку, встановлюється у відділеннях банків і реалізує наступні функції дистанційного обслуговування клієнтів:

Режим роботи комплексу «Стиль» - Інформатор банку - цілодобовий.


Загальні принципи організації

Інтеграція комплексу «Стиль» - Інформатор банку з АБС досягається за допомогою модулів «Імпорт» та «Імпорт з SQL», включених в комплект поставки комплексу. Модуль «Імпорт» підтримує обмін текстовими файлами структури, що настроюється і грає роль шлюзу з іншими програмами (АБС, картковими центрами, «Стиль» - Клієнт-Банк, і т.д.). Модулем «Імпорт з SQL» забезпечується безпосередня взаємодія з БД АБС.
Доступ клієнтів до інформації по рахунках і картах, які обслуговує система можливий після аутентифікації клієнта шляхом введення коду і пароля. Кожен рахунок або карта, що обслуговуються системою, захищені своєю парою коду і пароля. Комплексом підтримується самостійна зміна паролів клієнтом.


SMS\ Mail-Банкінг

Модуль «Пошта», що входить до складу комплексу «Стиль» - Інформатор банку, забезпечує інформування клієнтів банку про стан його карт і рахунків шляхом розсилки поштових і SMS повідомлень. За допомогою модуля «Адміністратор», що входить до складу комплексу, в системі формуються типи повідомлень - модулі обробки даних по карті або рахунку клієнта, що забезпечують формування текстового повідомлення. Також в модулі «Адміністратор», визначається розклад формування повідомлень кожного типу. Модуль «Пошта», управляється розкладом завдань, відповідно до якого виконує розсилку текстових документів через вбудований SMTP клієнт.
У стандартному постачанні комплексу визначені наступні типи повідомлень:

  • Виписка попереднього дня.
  • Курси валют.
  • Нова транзакція по карті або рахунку (Сума і контрагент).
  • Новий прихід по карті або рахунку (Сума і контрагент).
  • Періодична виписка.
  • Остаточна виписка.

Комплекс «Стиль» - Інформатор банку забезпечує індивідуальну настройку форм повідомлень та управління розкладом завдань з боку клієнта.

Залишились питання? Напишіть нам!