Облік основних засобів

Облік основних засобів в банку - сучасна програмна система, призначена для автоматизації ведення обліку ОС і МНМА.

Інтеграція в системи управління підприємством забезпечується:

  • Роботою з бухгалтерськими комплексами 1С, Парус, «Стиль» - Бухгалтерія, і т.п.);
  • Роботою з системами автоматизації банківської діяльності: Скрудж, Барс, і т.п.

Програма обліку основних засобів

ПЗ має вбудований генератор звітів, який формує друковані форми документів і звіти у вигляді, потрібному користувачеві.

Для ознайомлення з можливостями нашого софта встановіть пробну версію в режимі одного користувача.



ПЗ дозволяє:

  • вести облік інвентарних карток ОС або МНМА в розрізі матеріально-відповідальних осіб;
  • вести облік руху по інвентарних картках в розрізі документів;
  • роздрукувати сформовані документи у вигляді потрібному користувачеві
  • формувати на підставі введених документів звіти, за необхідний період роботи
  • групувати в звітах картки за допомогою одного з параметрів
  • відображати дані в звітах з будь-яким ступенем деталізації
  • Переглядати історію документів руху по кожному інвентарному номеру.

Які переваги пропонує програма для обліку основних засобів?

    1. Простота і зручність системи
    2. Захист від несанкціонованого доступу
  • У програмі забезпечується ведення списку користувачів, їх аутентифікація (ідентифікація).
  • Розмежування доступу до виконання операцій (введення, коригування, проведення, відкат документів, коригування довідників).
  • При спробах підбору імені користувача та пароля блокується вхід в програму.
  1. Легкість установки і налаштування
  • Програму можна встановити з будь-якого носія інформації, ніякої підготовки для цього не потрібно.
  • Після установки не потрібні додаткові налаштування, але програма може бути налаштована під ваші особисті вимоги.
    1. У програмі облік ОЗ можна шукати документи по номеру, даті, учаснику операції.
    2. Налаштовується та зручно стикується з багатьма бухгалтерськими програмами.

  1. Програма має гнучкий механізм настройки звітів.
  • З версією програми поставляються шаблони звітів для друку основних актів оприбуткування/ вибуття, оборотно-сальдових відомостей за інтервал дат, картки ОС.
  • Шаблони ви можете змінити самостійно або створити нові спочатку або на основі існуючих.
  1. У програмі ви можете створити резервні копії важливої ​​інформації.
  • Організація самої бази даних не передбачає спеціальних архівних таблиць. Це покращує оперативність отримання аналітики за будь-який період і не викликає уповільнення в роботі при додаванні документів і отриманні звітів.
  1. Програма підтримує довідники матеріально-відповідальних осіб, типів документів, які об'єднують рахунків, додаткових локальних довідників.
  • Реквізити матеріально-відповідальних осіб вибирають з довідника. У довідниках є система пошуку, яка шукає позицію по підрядку, що містить частину найменування.

Залишились питання? Напишіть нам!