Облік ОЗ та МНМА

Автоматизований облік основних засобів

Автоматизація обліку основних засобів нематеріальних активів - сучасна програмна система, призначена для автоматизації ведення обліку ОС і МНМА.

Інтеграція софта в системи управління підприємством забезпечується роботою з бухгалтерськими комплексами 1С, Парус, «Стиль» - Бухгалтерія і т.п.);

ПО має вбудований генератор звітів, який формує друковані форми документів і звіти у вигляді, потрібному користувачеві.

Облік основних засобів на малих підприємствах працює так само як і на великих, не вимагаючи додаткових налаштувань.

Для ознайомлення з можливостями нашого софта встановіть пробну версію в режимі одного користувача.



ПЗ дозволяє:

    • вести облік інвентарних карток ОЗ або МНМА в розрізі матеріально-відповідальних осіб;
    • вести облік руху по інвентарних картках в розрізі документів;
    • роздрукувати сформовані документи у вигляді потрібному користувачеві
    • формувати на підставі введених документів звіти, за необхідний період роботи
    • групувати в звітах картки за допомогою одного з параметрів
    • відображати дані в звітах з будь-яким ступенем деталізації
    • переглядати історію документів руху по кожному інвентарному номеру.

Які переваги пропонує система обліку основних засобів?

  1. Простота і зручність системи
  2. Захист від несанкціонованого доступу
  • У програмі забезпечується ведення списку користувачів, їх аутентифікація (ідентифікація).
  • Розмежування доступу до виконання операцій (введення, коригування, проведення, відкат документів, коригування довідників).
  • При спробах підбору імені користувача та пароля блокується вхід в програму.
  1. Легкість установки і налаштування
  • Програма встановлюється з будь-якого носія інформації і не вимагає спеціальної підготовки.
  • Після установки не потрібні додаткові налаштування, але програма може бути налаштована під вимоги самого вимогливого користувача.
    1. У програмі можливо проводити пошук документів за номером, датою, учаснику операції.
    2. Налаштовується забезпечує зручну стиковку з багатьма бухгалтерськими програм.
    3. Програма має гнучкий механізм настройки звітів.

  • З версією програми поставляються шаблони звітів для друку основних актів оприбуткування / вибуття, оборотно-сальдових відомостей за інтервал дат, картки ОС.
  • Шаблони користувач може самостійно змінити або створити нові шаблони самостійно спочатку або на основі існуючих шаблонів.
  1. У програмі існує можливість створення резервної копії даних.
  • Організація самої бази даних не передбачає спеціальних архівних таблиць. Це покращує оперативність отримання аналітики за будь-який період і не викликає уповільнення в роботі при додаванні документів і отриманні звітів.
  1. Софт підтримує довідники матеріально-відповідальних осіб, типів документів, які об'єднують рахунків, додаткових локальних довідників програми.
  • Реквізити матеріально-відповідальних осіб вибираються з довідника. У довідниках є система пошуку, що дозволяє знайти позицію по підрядку, що містить частину найменування.

Залишились питання? Напишіть нам!