Наша програма — це швидка і зручна організація обліку персоналу різною чисельністю співробітників.

У системі реалізований документообіг, який формує і виводить на друк документи в регламентованому і в довільному вигляді. Гнучкий генератор звітів дозволяє налаштовувати будь-які відомості та документи в найкоротші терміни. Наша програма добре зарекомендувала себе серед фахівців та використовується по всій Україні з 1989 року.

Облік персоналу і використання робочого часу включає в себе широкий спектр операцій:

ведення особистих карток співробітників

ведення історії призначень, переміщень, відпусток, відряджень і лікарняних листів

зберігання фото в картці

ведення інформації про підрозділи, створення структури підрозділів будь-якої вкладеності

зберігання інформації про звільнених співробітників і ліквідованих підрозділах

ведення штатного розкладу підприємства

оформлення, зберігання і друк документів у формі, прийнятій на підприємстві

прийом на роботу, переміщення, звільнення, зміна ПІБ, направлення у відрядження, надання відпустки

проведення інших операцій, які не відображаються у наказах

друк документів відповідно до нормативів і в довільній формі і можливість коригування документа перед друком

формування звітів, на підставі інформації з особистої картки Т-2 з урахуванням всіх змін на необхідну дату

формування звітів по підрозділах на підставі інфо про підрозділах, з урахуванням всіх змін на поточну дату, а також на будь-яку дату, задану користувачем

автоматичний друк довідок з місця роботи для працюючих і звільнених співробітників

можливість включати до наказу будь-які формулювання і в будь-якій кількості

Які переваги надає така організація обліку персоналу підприємства?

Програма істотно знижує навантаження на працівників відділу кадрів за рахунок автоматизації рутинних операцій. Крім вищеописаних функцій ми пропонуємо також віддалене розширення функціональності – можливість «замовляти» нові параметри, закладки, звіти, документи і т.д. Складність і структура додаткових елементів не обмежена.

Унікальний механізм запитів дозволяє самому користувачеві отримати будь-яку інформацію, наявну в системі. Програма стабільна, надійна і не вимагає додаткового обслуговування. Має продуманий інтерфейс, гарячі клавіші, широкі можливості по обробці інформації.

Наша програма має вбудований захист від несанкціонованого доступу: на клієнтському місці ведеться список користувачів і їх ідентифікація. Обмежений доступ до виконання операцій та до інформації. Є протокол роботи, в якому зафіксовані всі дії користувачів. Вхід в систему автоматично блокується при спробі підібрати ім’я користувача і пароль.

Наше програмне забезпечення також має функцію зберігання інформації за весь час використання і дозволяє відображати актуальні дані на будь-яку дату.

Система управління забезпечує спільну роботу з програмою розрахунку зарплати, підтримує картотеку кожного співробітника, при цьому враховуються всі підрозділи і категорії.

Всі програми відносяться до програмного комплексу «Стиль».
Для ознайомлення з функціоналом програми ви маєте можливість замовити демонстрацію та встановити її безкоштовну версію.

Ціна на програму «Облік персоналу на підприємстві»

1200 UAH/рік

Ліцензія включає одного користувача, 1 комплект/підприємство

2400 UAH/рік

Додаткова ліцензія, включає трьох користувачів, 1 комплект/продукт

4200 UAH/рік

Додаткова ліцензія, включає п`ятьох користувачів, 1 комплект/продукт

*Ціни на технічний супровід програм, додаткові налаштування та розробку індивідуальних шаблонів звітних форм визначаються окремо на договірній основі.