ПЗ допоможе виконати наступні завдання: 
-ведення особистих карток співробітників.
- ведення історії призначень, переміщень, відпусток, відряджень і лікарняних листів.
- зберігання фото в картці.
- зберігання інфо про звільнених співробітників і ліквідованих підрозділах.
- ведення інформації про підрозділи, створення структури підрозділів будь-якої вкладеності.
- ведення штатного розкладу підприємства з підтримкою сумісників та суміщення з зберіганням історії ШР.
- оформлення, зберігання і друк кадрових документів у формі, прийнятій на підприємстві.
- за допомогою наказів проводяться наступні кадрові операції: - прийом на роботу, переміщення, звільнення, зміна ПІБ, направлення у відрядження, надання відпустки.
- проведення інших кадрових операцій, які не відображаються у наказах.
- друк документів відповідно до нормативів і в довільній формі і можливість коригування документа перед друком.
- формування звітів, на підставі інформації з особистої картки Т-2 з урахуванням всіх змін на необхідну дату.
- формування звітів по підрозділах на підставі інфо про підрозділах, з урахуванням всіх змін на поточну дату, а також на будь-яку дату, задану користувачем.
- автоматичний друк довідок з місця роботи для працюючих і звільнених співробітників.
- можливість включати до наказу будь-які кадрові формулювання і в будь-якій кількості.
"Кадри" - програма, яка істотно знижує навантаження на працівників відділу кадрів за рахунок автоматизації рутинних операцій. Крім вищеописаних функцій ми пропонуємо також віддалене розширення функціональності - можливість "замовляти" нові параметри, закладки, звіти, документи і т.д. Складність і структура додаткових елементів не обмежена. Унікальний механізм запитів дозволяє самому користувачеві отримати будь-яку інформацію, наявну в системі.
Автоматизація кадрового діловодства: в чому переваги?
- Простота програми: програма стабільна, надійна і не вимагає додаткового обслуговування. Має продуманий інтерфейс, гарячі клавіші, широкі можливості по обробці інформації.
- Система в розрізі кадрового діловодства має вбудований захист від несанкціонованого доступу: на клієнтському місці ведеться список користувачів і їх ідентифікація. Обмежений доступ до виконання операцій та до інформації. Є протокол роботи, в якому зафіксовані всі дії користувачів. Вхід в систему автоматично блокується при спробі підібрати ім'я користувача і пароль.
- Автоматизацію роботи кадрової служби легко встановити, програму не потрібно додатково налаштовувати.
Автоматизовані системи кадрового обліку мають функцію зберігання інформації за весь час експлуатації. Дозволяє відображати дані актуальні на будь-яку дату.
- Система управління забезпечує спільну роботу з програмою розрахунку зарплати, підтримує картотеку кожного співробітника, при цьому враховуються всі підрозділи і категорії.